Chestionar de Evaluare a Satisfacţiei Clientilor - Pacientilor

Vă rugăm să calificaţi pe o scară de la 1 la 5 relaţia pe care o aveţi cu Laboratorul de Analize Medicale

1. Cât de mulţumit sunteţi de promptitudinea cu care aţi fost primit?

2. Cât de mulţumit sunteţi de modul in care s-a realizat recoltarea (daca este cazul)?

3. Cât de mulţumit sunteţi de calitatea serviciilor prestate de medici?

4. Cât de mulţumit sunteţi de calitatea serviciilor prestate de asistenţi?

5. Cât de mulţumit sunteţi de îndemânarea personalului cu care aţi intrat în contact?

6. Cât de bine consideraţi că Laboratorul respectă data eliberarii rezultatelor analizelor?

7. Cât de mulţumit sunteţi de calitatea informaţiilor primite despre investigaţiile şi procedurile medicale care v-au fost aplicate?

8. Ce părere aveţi de organizarea Laboratorului de Analize Medicale?

9. Ce părere aveţi de curăţenia existentă?

Comentarii suplimentare şi sugestii pentru Laboratorul de Analize Medicale: (vă rugăm să fiţi cât mai clar)

Vă mulţumim pentru ajutorul D-voastră.